SesliNefes.Com SesliNefes

Merhaba Arkadaşlar Uzun Zamandır SesliNefes sitemiz Saldırılara,Donmalara,Düşmelere,Sunucumuzun Kötü Oldugundan Başımıza Hep Talihsizlikler gelmeye başladı bu olayların birdaha yaşanmamasını istiyoruz ve birgün muhabbet esnasında yazılımcı bir arkadaşlar tanıştım sizlerden iyi olmasın dedim arkadaşım benim seslinefes mobil die bir sitem var sesli sohbet, sitesi kameralı, sesli, götüntülü felan içeregini anlattım bana yardımcı olmasını rica ettim bu konuda bana yardımcı olacagını söyledi sesli sohbet konusunda pek bir bilgisi olmasada ismi duyulmuş çok büyük sitelerin özel tasarımlarını,yazylımlarını yapıyor içeregi anlatıktan sonra bana ilk önce sesli sohbet sitemizin özel sunucusu olmasını söyledi ve 5000 bin tl den bahsetti artı özel bir ana sayfa 2500 tl odalarıda direk türkiyeden degilde türkiye temsilcisine kim veriyorsa ordan almamızı söyledi bu konuda arkadaşımı dinledim sitemizin herşeyi hazırdı seslinefes açtık siber saldırılar ana sayfa bot saldırıları artık hiç işlemiyordu okadar güçlü ekipmanımız varkidi kocaman sosyal medya sunucularının kulandıgı sunucudan kulanıyoruz artık ana sayfamz özel tasarımlarla inşaa edilmiş gibi tertemiz bir sayfada hepinize daha iyi hizmet verebilmek adına bunları canı gönülden seve seve yaptık seslinefes.com sesli sohbet sitelerinin en büyügü olmaya aday bir sitedir artık önümüzde kimse duramaz biler hep beraber oldukça el ele oldukça dürüstlügümüzden ödün vermeden herzaman yola devam diyoruz sesli sohbet sitelerinni en büyügü en güzeli seslinefes.com

0 yorum:

Yorum Gönder